Všetky podrobnosti ohľadom reklamácií nájdete v našich obchodných podmienkach. Pre jednoduchšiu orientáciu sme pre Vás pripravili tento stručný návod.
Zakúpili ste na našom internetovom obchode tovar, ktoré Vám po určitej dobe prestalo fungovať, alebo sa na ňom vyskytla iná vada? Máme pre Vás tu návod, ako v tomto prípade postupovať, teda ako vykonať reklamáciu v našom internetovom obchode. Vašu prípadnú reklamáciu sa vždy pokúsime vyriešiť v čo možno najkratšej dobe, najneskôr však do 30-tich kalendárnych dní (od prepravné reklamácie), tak ako ukladá zákon.
Spotrebiče nie je nutné nikam voziť, autorizovaný servis vyšle technika vždy priamo k Vám na adresu. Ten následne posúdi ako treba ďalej postupovať. U oprávnených reklamácií za tieto služby samozrejme nič neplatíte.
Najjednoduchší spôsob je vyplniť reklamačný formulár na našich stránkach, v sekcii „Servis a reklamácie“. Tu môžete ľahko a rýchlo opísať mieru nefunkčnosti, prípadne i zaslať fotografie. Reklamácia je tak ihneď zaevidovaná a je považovaná za doručenú.
Pokiaľ Vám nevyhovuje využiť rýchly online formulár s okamžitým doručením reklamácie, môžete sa s Vašou prípadnou reklamáciou tiež obrátiť na naše reklamačné oddelenie na adrese Vstavané spotrebiče s.r.o., Klariská 7, Bratislava 811 03, Slovenská republika, a to formou zaslania dokladu o kúpe, záručného listu (ak bol súčasťou), sprievodného listu s popisom závady a Vašich kontaktných údajov.
Zoznam autorizovaných servisných stredísk býva uvedený na záručnom liste alebo je priložený priamo k tovaru. Prípadne možno zoznam autorizovaných servisov vyhľadať tiež na oficiálnych stránkach výrobcu danej značky. Vždy nám môžete zavolať a my Vám radi poradíme ako postupovať.
Ak využijete nášho online reklamačného formulára, spojíte sa s nami a využijete autorizovaného servisu, nemali by Vám žiadne náklady spojené s reklamáciou vzniknú. Technik totiž vždy príde k Vám domov. Samozrejme podmienkou je, že Vaša prípadná reklamácia je oprávnená.
Ak máte akékoľvek otázky, kedykoľvek sa na nás môžete obrátiť,
telefonicky na čísle +421 949 309 047 alebo e-mailom reklamace@nemeckespotrebice.sk.
Vždy sa Vám radi budeme venovať.